Friday, February 25, 2011

فيلترينگ در ايران

با سلام به كليه دوستان
بعد از تاريخ 25 بهمن متاسفانه مسئله فيلترينگ به اين وبلاگ هم سرايت كرده و تمامي لينك هاي ما را مسدودكرده اند البته فقط در داخل ايران.اميدوارم كه اين مسئله برروي  ارتباط شما با ما تاثير نگذارد.
خب دوستان ما در خارج از ايران كه حتما مشكلي با اين برنامه نخواهند داشت . وفقط ذكر لينك هاي اساسي براي آنها كفايت مي كند ولي دوستان و مهاجرين ما در داخل ايران مي توانند با تهيه فيلتر شكن ، ارتباط خود را با ما داشته باشند.
براي دسترسي به وبلاگ براي دوستانمان در ايران فايل زير را دانلود كرده و پسوند آنرا بهEXE تغيير دهيد و آنرا اجرا كرده و در صفحه بالا آمده لينكهاي زير را وارد كرده و اينتر بزنيد.
فايل ورود

اين لينكها را بخاطر داشته باشيد.
حزب سعادت مردم افغانستان(صفحه خانگي)

صفحه اصلي خبرها

خبرهاي داخلي

خبرهاي مهاجرين

رهنمودهاي مركز

گزارش نواحي و كاركردها


Wednesday, February 2, 2011

مسئله از دولت ايران. شما حل كنيد!2دوتا مي شود3تا

همزمان با اجراي طرح هدفمند سازي يارانه ها، دولت جمهوري اسلامي همچنان بر فشارهاي خود عليه مهاجرين خارجي بخصوص مهاجرين افغاني مقيم جمهوري اسلامي ايران تأكيد دارد.هنوز به دوماه نكشيده از آغاز اين طرح و در حالي كه هيچ برنامه و حمايتي براي مهاجرين در ايران در نظر گرفته نشده است. وزرت كار و امور اجتماعي دوباره اقدام به فشار به مهاجرين براي پرداخت 140هزار تومان به ازاء هركارت كارگري براي صدور اين كارتها داشته است. اين مبلغ دوبرابر مبلغي است كه در سال 87 از مهاجرين جمع آوري شد. كه دقيقاً فشار مستقيم بر مهاجرين كه همگي جزء قشر كم درآمد مي باشند و در خوشه بندي ها اگر در نظر بگيريم جزء ضعيف ترين اقشار با درآمدهاي ماهيانه 250 و300 هزار توماني مي باشند.

به نظر مي رسد كه جمهوري اسلامي براي اجراي سياست خود حاضر به اعمال غير انساني ترين فشارها بر مهاجريني هست كه مجبور به زندگي در اين كشور هستند. در حالي كه در سطح بين المللي شعارهاي زيباي حقوق بشر اسلامي سر داده و از مدينه فاضله و ظهور منجي سخن مي گويند.

سياسي صحبت كنيم. پس از اطمينان يافتن از اينكه يك كشور آسياي ميانه حاضر شده است كه نياز سوختي افغانستان را تامين نمايد. و ديگر نياز به خريد يا پرداخت گمركي براي ترانزيت سوخت از خاك ايران نيست. مرزها را باز كردند و در قبال آن كارت كارگري با مبلغ اجباري تقديم مهاجرين كردند.

در همين راستا در خبرها خوانديد كه رييس اداره اتباع هم جاي خود را به فرد جديدي داد كه شايد وي بتواند بر مهاجرين و ناله هاي كودكان وزنان بيچاره مهاجر فايق آيد. دوستان توجه داشته باشند. كه ظواهر امر نشان مي دهد كه در اجراي طرح بيمه مهاجرين 50 درصد رسما از طريق صندوق كميسارياي عالي سازمان ملل تقبل شده است. و دوستان ايراني مي خواهند كه كارت كارگري را شرط دوم شمول بيمه نمايند. و از اين كار مبلغ 140 هزارتومان از هر نان آور خانه و از گلوي كودكان مظلوم مهاجر بزنند و بگيرند.

شك نكنيد كاملا انساني به نظر مي آيد. مهاجرين نه حق كار دارند نه حق زندگي كه بخواهند بگويند نه!

بياييد دنبال كنيم:

توقيف تانكرهاي تيل كه به داخل افغانستان مي رفت كاملا انساني!

اخراج كودكان محصل افغان از مدارس در پي آن صد در صد انساني و مطابق با كنوانسيون حقوق كودكان.

دستگيري و اخراج مهاجريني كه يك ماه قبل اقدام به سرشماري كرده و خود اعلام كرده بودند حاضر به رسميت شناختن اين افراد هستند. كاملا عادلانه

فشار بر مهاجرين براي تظاهرات بر عليه دولت مركزي و مردم كابل و....كاملا قانوني! چون مهاجرين در هر كشوري تابع قوانين آن كشورهستند. فقط نبايد يارانه دريافت كنند. نبايد تحصيل كنند . نبايد كار كنند. چون اسلامي است و در حكومت اسلامي خدا روزي مي دهد.

شمول مهاجرين در كنكور90 فقط به شرطي كه اگر جايي برايشان بود و با مصالح نظام مغايرت نداشت و فقط براي پركردن شيفت هاي خالي دانشگاههايي كه از رده بندي جهاني حايز هيچ رتبه سه رقمي هم نشدند. مهاجرين حق دارند كه در كنكور شركت كنند. فقط در هر مرحله كه تشخيص دهيم كه حضورشان در اين رشته و مرحله جاي يك ايراني را پرمي كند مي توانيم آنها را حذف كنيم.هم خدا و هم خرما!

در پايان(خداكند كه پايانش باشد) دريافت مبلغ 140 هزار تومان از هر نان آور افغاني و اخراج از مشاغلي كه در آن ايراني با شخصيت بتواند حضوريابد. اين هديه اي است براي كساني كه تظاهرات كردند ومطابق با سليقه دوستان ايراني حكومت و دولت خود را كوبيدند. چشم بر دخالتهاي دوستان ايراني خود بستند. آخر ايران مثل برادر بزرگ آدم است. اگر دخالت مي كند لابد صلاح ما را مي داند.